هليا جونيهليا جوني، تا این لحظه: 21 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره
وبلاگ منوبلاگ من، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

♥نوشته هايي از هليا♥

تولد وبلاگم

1394/3/26 17:30
نویسنده : هليا
444 بازدید
اشتراک گذاری

                        http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRoaHzICVsyciz92iBO2ambXP6Qz3AHkiZHhw6J2v30qL3QX7wjUA  

                                             تولد تولد تولدت مبارکـــــــــــــــــ
                                              خیلی خیلی تولدت مبارک باشه
                                                    هورررررراااااااا

                                                 http://www.picturesanimations.com/h/hearts/0-hart-goud-3.gif

پسندها (12)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (28)

مامان نفس
28 خرداد 94 17:42
هلیا جون.....من نوشته های این وبو خیلی دوس دارم .....وبلاگت عالیه
هليا
پاسخ
خواهش مي كنم شما هم نوشته هاتون قشنگه
راحـــله
28 خرداد 94 17:50
میشه سفارش لوگو بدی...؟رایگانه
هليا
پاسخ
سلام بلد نيستم
♥آیدا♥
28 خرداد 94 18:01
خوصویتو چک کن
مــــن
30 خرداد 94 14:40
به وبم سر زدی ممننونم...نه متاسفانه تیزهوشان قبول نشدم و فقط کمی با اونی که قبول شد فاصله نمره داشتم
مــــن
31 خرداد 94 12:00
راستی هلیا...من لینکت کردم خیلی وقته...تو چرا لینکم نکردی؟
✿ مینا ✿
31 خرداد 94 13:59
لینکت کردم عزیزم توهم منو بلینک
@₮ℐℋ₦
1 تیر 94 17:53
ما همیشه بلند ترین تاریکی سال رو بهم تبریک میگیم ولی فراموش می کنیم طولانی ترین روشنایی سال رو تبریک بگیم ؛ اول تیر یعنی طولانی ترین روز سال رو به شما تبریک می گویم💖💖💖
❀عـســـل❀
2 تیر 94 16:54
تولدت مبارک
هليا
پاسخ
ممنون عزيزم
اسرا
5 تیر 94 14:46
سلام...هلیا خانوم تولد وبلاگتون مبارک
nikta
6 تیر 94 11:22
سلامـــــ): من در مسابقه ی عکاسی شرکتــــــــ کردم . خوشحال میشم به این وب بیایید و کد4 را ارسال کنید . kolbemosabeghat.mihanblog.com در آنجا میتونید عکس من را هم ببینید ... ممنون از لطفتون
♥ مه آ سا ♥
7 تیر 94 3:06
تولد وب مبارک هلیا جون سری بهم بزن نظر یادت نره
سیما
9 تیر 94 15:18
سلام هلیا جون ببخشید من اون روز یه کوچولو باهات شوخی کردم...راستی بله من با شما دوست میشم دوست گلم...
سیما
11 تیر 94 14:21
سلام هلیا جووووون هنوز ناراحتی؟؟؟؟؟؟؟ ،،،،،،،،،،،،¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒¨€¨€ ،،،،،،،،¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€ ،،،،،،،،¨€▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€ ،،،،،،¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€¨€،،،،¨€ ،،،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€،،،،،،¨€ ،،،،¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،،،،،¨€ ،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،،،،،¨€ ،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،¨€¨€▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،¨€¨€¨€¨€¨€،،،،¨€ ،،،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،،،¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€ ،،¨€¨€▒▒¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒▒¨€¨€ ¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€¨€ ¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€ ¨€▒▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€¨€ ¨€¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€¨€¨€ ،،¨€¨€▒▒▒▒▒¨€¨€¨€▒¨€¨€▒▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€¨€ ،،،،¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€▒▒▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،¨€▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،،،،،،،¨€ ¨€¨€¨€¨€
سیما
11 تیر 94 14:22
لوس نکن خودت رو میدونم ناراحت نمیشی؟؟؟؟
مامان مینا واسرا خانوم
16 تیر 94 22:52
سلام خاله..میشه شما هم تو وبلاگتون ادرس وبلاگ مارو تو وبلاگتون ثبت کنین؟؟؟؟ماهم نظر بدیمو پسند کنیم شما هم؟؟؟؟؟
عفت
18 تیر 94 11:54
آپ کن
مــــن
19 تیر 94 16:03
بهم سر بزن): کم پیدایی!!!!!! چرا آپ نمیکنی آخه
atefeh
20 تیر 94 14:12
سلام من عاطفه ام ..... برای اولین بار توی وبم مسابقه اجرا کردم مسابقه ای با موضوع کودک زیبا.... حتما شرکت کنید... توی وب جایزه هاش رو هم نوشتم... http://atefeh-okh.niniweblog.com
مــــن
21 تیر 94 12:17
سلام من توی یک مسابقه آشپزی شرکت کردم و از شما میخوام که به من رای بدین رای دادن بسیار آسونه):شما باید به این آدرس : http://cook-94.niniweblog.com/ برین و کد 1 رو توی نظرات بنویسین):حتما جبران میکنم دوست گلم
نازنین
22 تیر 94 16:43
وبت عالیییییییییییییییی به منم سر بزن خوش حال میشوم .راستی قالبت حرف نداره
nikta
25 تیر 94 11:51
سلامـــــــ دوست خوبمـ من در یک مسابقه عکاسی نی نی وبلاگی شرکت کردم. خوشحال میشم به من رای بدید . فقط کافیه در این وبلاگ کد 2 را ارسال کنید atefeh-okh.niniweblog.com مرسی
roya
26 تیر 94 13:48
هلیا جووون تولد وبلاگت مبااااااااااااااااااااااااارک...بوووووووس
nikta
27 تیر 94 15:37
به من رمـــــــز میدی؟
هليا
پاسخ
باشه عزيزم
nikta
27 تیر 94 15:37
راستی آپمـــــــ خوشحال میشم بهم ســــــــــر بزنی
هليا
پاسخ
باشه سري بهت مي زنم
Nikta Mohamadi
30 تیر 94 21:52
سلام من هم نيكتا هستم خوشبختم بله چرا نمي شم؟؟؟؟ من 11 سالمه تو چند سالته؟؟؟؟؟ راستي لينكي
نیـکتـــــا
3 شهریور 94 17:57
.•*..*•.ســــــلام .... .•*..*•. .•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* .•*...•*..*•. .•*..*.•*..*•. .•* .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. . -´´´´#####´´´´´´####.•*..*•. .•*..*•. ´´########´´#######.•*..*•. .•*..*•. ´############´´´´###.•*..*•. .•*..*•.. #############´´´´´###.•*..*•. .•*..*•. ###############´´###..•*..*•. .•*..*•. ############### ´###..•*..*•. .•*..*•.. ´##################.`.•*..*•. .•*..*•. ´´´###############..•*..*•. .•*..*•. ´´´´´############.*.•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´#########.`.•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´´´######..•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´´´´´###..•*..*•. .•*..*•.• .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*.*•. .•*..*•. •*.* .•*..*•. .•*..*•.
نیـکتـــــا
3 شهریور 94 17:57
#####__#_____#____###_________ #_____ _____#__#_____#___#____#________#_____ _____#__#_____#__#______#_______#_____ #####__#_____#__#______#_______#_____ _____#___#___#___#______#_______#_____ _____#____#_#_____#____#________#_____ #####_____#_______###_____#####____
هليا
پاسخ
زهـــــــــرا
6 شهریور 94 19:39
حرف نداری
هليا
پاسخ
واققققققققققققققققققققققققققققععععععععععععا